



REALIZACJA ZAMÓWIENIA
1. Zamówienia można składać przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
2. Przyjęcie zamówienia do realizacji rozpoczyna się (w dni robocze), po zaksięgowaniu kwoty za zamówiony towar na naszym koncie, lub w przypadku płatności elektronicznych - DotPay - natychmiast po otrzymaniu potwierdzenia o dokonaniu transakcji.
WYSYŁKA TOWARU
1. Wysyłka produktów bez względu na przewoźnika odbywa się codziennie.
Ostatnia wysyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej każdego dnia ok. 19.00.
Paczkomaty - codziennie, bez względu na godzinę.
Kurier - jest u nas zazwyczaj raz dziennie. W związku z tym, zamówienia, których płatność została zaksięgowana do godziny 14.00, zazwyczaj są wysyłane w tym samym dniu.
2. W przypadku produktów dostępnych na naszym stanie magazynowym, wysyłka produktów odbywa się zazwyczaj w tym samym dniu, w którym została zaksięgowana wpłata na naszym koncie.
3. W przypadku, gdy zostały zamówione produkty, których zabrakło na naszym stanie magazynowym, sprowadzamy je i wysyłamy do Państwa w ciągu 48h.
Aby skrócić czas dostawy zdarza się, że korzystamy z uprzejmości naszych Partnerów i wysyłamy produkty bezpośrednio od nich. W takim wypadku ewentualne różnice w kosztach dostawy leżą po naszej stronie.
4. Generalnie maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 3 dni robocze. Do tego należy doliczyć czas dostawy realizowanej przez przewoźnika (Poczta Polska, Kurier, Paczkomaty)
5. Sklep nie jest w stanie wpłynąć na czas realizacji przewoźnika. Jeżeli więc, czas od momentu otrzymania przez Państwa maila od sklepu o wysłaniu produktów znacznie się wydłuża, prosimy o kontakt. Wszystkie przesyłki posiadają status przesyłek poleconych, w związku z tym posiadają numery nadania, które pomogą nam sprawdzić gdzie przesyłka się znajduje.
6. Sklep pobiera opłatę obejmującą koszt przesłania przesyłki do Klienta, z którą Użytkownik może zapoznać się w każdej chwili na stronie "Dostawa i koszty przesyłki".
Chcesz mieć bieżące informacje? Warto zaglądać do AKTUALNOŚCI :)
(aktualizacja 05.03.2013)